Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir üst postta yazdım kardeşim. Zaten oyle.

Asıl kdv price değerinde sıkıntı yok. 6 ya bolunce olusan değer küsüratlı oluyor. Bunun veritanıyla alakasını kuramadım.
hocam db de decimal(18,2) olursa böyle bir kayıt giremezsiniz 18,3333333333333 TL onu direk 18,33 olarak kayıt eder buda sizin ön tarafda işlem yapmanızı engeller