Arkadaşım karalama yapan yok. Ben forumdan hesap aldım. Çalıntı çıktı. Ama o da başkasından aldığını söyledi. İlgili kişi ile beni görüştürdü. İkna oldum. Karalama yapacak olsam, konuyu foruma taşırdım!

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:48:07 -->-> Daha önceki mesaj 13:46:55 --

Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
calinti olmadigina dair kanit isteyecek !

ilk basta actiginda gelen email kayit olarak alinabilir mesela ...

Eger yonetim bunu umursuyorsa yontemini bulur
Haklısınız hocam da, mesela adam sattı hesabı, alan da bir daha sattı. Mail değişti, isim değişti. Ama hesap çalıntı değil. Satma arkadaş mı diyecek?

Mesela ben 2009 da açtım. Hoşgeldin maili var mı, yok mu, nerede bilmiyorum.