ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nereden bilecek hocam hangisi çalıntı, hangisi değil?
calinti olmadigina dair kanit isteyecek !

ilk basta actiginda gelen email kayit olarak alinabilir mesela ...

Eger yonetim bunu umursuyorsa yontemini bulur