OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü bir yorum yapmadım zaten, niye böyle bir tepki yaptınız ki?
est üstad tepki vermek değil amacımız yanlış anlaşıldık sanırım

edit: reportta ettim teşekkür ettiğimizi görsün diye