Evet arkadaşlar siteyi satmış bulunmaktayız fiyat konusunda hiç bir açıklama yapamıyoruz oyunskor ile anlaşmamızdan dolayı hayırlı olsun diyen arkadaşlara teşekkür ederim.
Hayırlı olsun.

Size karşı yaklaşımları nasıldı? Herhangi bir tehdit var mıydı (marka hakları vs konusunda) bu yönde bir pazarlık şeklinde mi geçti görüşme; yoksa herhangi bir suçlama yapmadan sadece satın almak için mi iletişime geçtiler. Bunu merak ettim açıkçası.