Umarım konuyu doğru yerde açmışımdır. Aşağıdaki gibi olacak şekilde kod yazdırılacaktır, siz kodu yazacaksınız ben bloggerdan ekleyeceğim.

Hali hazırda var ama çok amatörce duruyor. Paylaş butonu aynı hizada falan değil...

Şimdi olan: http://s1307.hizliresim.com/1c/s/qpnrp.jpg
İstenen: http://j1307.hizliresim.com/1c/s/qpns3.jpg