Hocam normalde mazur gördüm sizi ama, param yok deyip aldığınız oyun domainlerinin parasını ödemiyorsunuz, olabilir insanlık hali deyip -trade bile vermiyorum, gelip burada oyun domaini arıyorsunuz. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?