Merhaba arkadaşlar, 3 günlük linux üzerinde çalışıyorum ve teamspeak 3 kurulumu esnasında ini file oluştururken sürekli bu hatayı alıyorum. Acaba bir kütüphane falan mı eksik nedir bilemedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

İyi günler.