Selam arkadaşlar ben bir domaın regleyecektımde kafamda bı sorun takıldı
sımdı ıkı domaın var bırını ben ısım olarak guzel duruyor aranma hacmı 90k
dıgerınınse ısmını begenmedıgım ama bırbırne benzıyor ıkı kelımeden ıkıncısı degısıyor ıkısınınde bu ıse 300 k hangısını alırsam daha fayda saglarım