Konu
Yerleşimde yanlışım nerede? [SS mevcut]
23-07-2013, 01:34:29
#3
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
NaCReS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vakti zamanında kişisel blogumda kullanmıştım bu yerleşimi. %1 civarında tık alıyordum.
Şu andaki yerleşiminiz ve TO oranınız nasıl?