Merhaba Arkadaşlar,

Adsense panelimde kırmızı şeritle belirtildiği gibi acil mesaj çarısı var yarım saattir. Ama gelen kutumda herhangi bir şey yok. Son zamanlarda bir uyarı da almadım e-mail olarak. (Allah Korusun!)

Acaba benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Mesaj var yazıyor, ama mesaj falan yok ortada.