Merhabalar, ilk defa joomla kurup denemek istedim ama yapamadım. Bu konuda yardımcı olabilicek biri varmı ? siteye joomlayı host firmama kurdurdum ama sonrası adımları yapamadım. Yardımcı olabilirim diyen varsa pm veya konu altına yazarsa sevinirim tskler.