Şeffafını kullanıyorum. Birincisi çok kalın, power ve ses tuşlarına erişmek epey zor oluyor. İkincisi çabuk balon yaptı (1 ay gibi bir sürede) Ama şu gerçek ki yan tarafları çok iyi koruyor. Ben yurtdışından adetli almıştım zamanında, bulmak epey zor. Ürün tutmadı çünkü.