DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ne yapın edin hakaret düzeyine kaçmayın dost tavsiyesidir. Savcılık hiç üşenmiyor şikayetlerde
hakaret yok ki