Konu
RTE Açıkladı: "İçkiyi yasaklattım. Çünkü..."
21-07-2013, 16:19:59
#4
DarksPrince
Arkadaşlar ne yapın edin hakaret düzeyine kaçmayın dost tavsiyesidir. Savcılık hiç üşenmiyor şikayetlerde