DiziFragmanlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 4 part şeklinde oluyor.
960*540 piksel videoların çözünürlüğü.
Fiyat konusundada karşılıklı görüşmek istiyorum.
Ayrıca istenirse kanal d nin bu sezon ki eski bölümlerinide ekleyebilirim.