Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
21 haziranda webadam.com dan sanal sunucu kiraladım. Freebsd kurmalarını istedim fakat 3 gün gecikmeli olarak kurdular. Nedeni de kurulum dosyalarının bozuk olması. Daha sonra kurulumu tamamlayıp faturanın son ödeme tarihine 3 gün ilave edeceklerini söylediler fakat benim sunucumu 19 temmuz itibari ile kapattılar ve süresi dolduğunu söylüyorlar.
Öncesinde de sık sık sorun yaşadım. Firewall işlemlerinde yaptığım bi kaç küçük yanlışlıktan dolayı sunucuyla erişimim kesilmişti. Yapacakları tek şey 1 kod ile firewallu devre dışı bırakıp bana haber vermekti fakat 24 saat boyunca beni beklettiler. Aradığımdaysa dalga geçer gibi yaptığınız işlem sunucuya zarar vermiş arkadaşlar düzeltmeye uğraşıyor dediler. 1 gün beni beklettiler.
Kısacası webadamla iş yapmadan önce bir kez daha düşünün derim.