iyide star ntv doğuş grubnun dsmart doğan grbunun.
doğuş grubu dsmarta sattı. Bu durumda neden ntvsporda yayınlasın ?
rtük eğer benim uydumda yayınlıcaksan şifresiz vermek zorundasın demiş. Dsmartda vermiyorum der olur biter
valla alma satma olayını kaçırmış olabilirim

en son şampiyonlar ligi maçlarının bazısı starda bazısı ntvde yayınlanıyodu.