dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şifresiz ve ücretsiz yazıyor görüldüğü üzere. Tüm maçları ntv, ntvspor ya da star da yayınlayacaklar. Şifresiz olarak. Eskiden uefa kuralını uyguluyorlardı orda en az 1 maç şifresiz diyodu. Şimdi RTÜKde kural koydu tüm maçlar diyor. Yapmak zorundalar.

Sanırım RTÜK'ün hoşuma giden ilk hamlesi
iyide star ntv doğuş grubnun dsmart doğan grbunun.
doğuş grubu dsmarta sattı. Bu durumda neden ntvsporda yayınlasın ?

rtük eğer benim uydumda yayınlıcaksan şifresiz vermek zorundasın demiş. Dsmartda vermiyorum der olur biter