gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide bu kural dsmartı etkilimezki. Zaten maçlar şifresiz veriliyor.

Dsmartın elinde olan hakları , dsmart uefa kurallarını uygulamak için stara veriyordu.
Şimdi Dsmart demezmi benim turksat uydusunda kanalım yok neden hepsini şifresiz vereyim ?

haftada anca 2 maç izliyebiliriz şifresiz , 1 tane şamp ligi , 1 tanede uefa

Şifresiz ve ücretsiz yazıyor görüldüğü üzere. Tüm maçları ntv, ntvspor ya da star da yayınlayacaklar. Şifresiz olarak. Eskiden uefa kuralını uyguluyorlardı orda en az 1 maç şifresiz diyodu. Şimdi RTÜKde kural koydu tüm maçlar diyor. Yapmak zorundalar.

Sanırım RTÜK'ün hoşuma giden ilk hamlesi