iyide bu kural dsmartı etkilimezki. Zaten maçlar şifresiz veriliyor.

Dsmartın elinde olan hakları , dsmart uefa kurallarını uygulamak için stara veriyordu.
Şimdi Dsmart demezmi benim turksat uydusunda kanalım yok neden hepsini şifresiz vereyim ?

haftada anca 2 maç izliyebiliriz şifresiz , 1 tane şamp ligi , 1 tanede uefa