Konu
RTÜK 'şifresiz' dedi
20-07-2013, 16:56:54
#2
fasb
rtük iyi kuruluştur iyi. helal olsun valla. euroleage de bedava. ama yedirmezler yine dsmart ta yayınlarlar
euroleage ücretliymiş edit