AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sevindiğim tek nokta bu al aşığı olayının küçük çaplı siteler için tek olmadığıdır. bu olay benim başıma 1 ay önce geldi 40 k sitem uctu gitti ozaman üzülmüştüm ama şimdi bu büyük siteleride görünce üzüntümü üzerimden atıyorum yoksa benim bu sitelerle alıp veremediğim bişey yok.
ha üzüldünmü dersen ben yalan söyleyemem hiçte üzülmedim

başka merak etiğin bişey varsa telimi yazıyım oradan ara istersen. konudan yazıp yorulma
Usta başta da belirttim. Kızmaya hiç gerek yok. Nasıl bir ruh haliyle yazdığın belli oluyor. Ben sadece merak ettim. O yüzden. Evet seninde canın yanmış belli ki. Sadece sen değilsin canı yanan bu sektörlerde. Kaç K siteler gitti.

Neyse. Eğer yanlış anlaşıldı isem sana karşı özür dilerim.