Üstad alınma ama her sayfada 2 tane mesajın var
En çok seni mi sevindirdi bu spam olayı. Tamamen seni kötülemek değil amaç. Bende bilgilenmek istiyorum.
Benim sevindiğim tek nokta bu al aşığı olayının küçük çaplı siteler için tek olmadığıdır. bu olay benim başıma 1 ay önce geldi 40 k sitem uctu gitti ozaman üzülmüştüm ama şimdi bu büyük siteleride görünce üzüntümü üzerimden atıyorum

yoksa benim bu sitelerle alıp veremediğim bişey yok.
ha üzüldünmü dersen ben yalan söyleyemem hiçte üzülmedim
başka merak etiğin bişey varsa telimi yazıyım oradan ara istersen. konudan yazıp yorulma