bende 2 ay önce ayrıldım sevgilimden. ilişkimiz 2,5 3 yıllıktı. sevgilim uzaktaydı sürekli uzun yola onun için gidip geliyordum. çok çabaladık iyi de dayandık. uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar bilir hiç kolay değildir yürütmek. Ayrılmadan önce ufak bir sebepten aramıza soğukluk girmişti. daha sonra ailem uzaklık olduğu için istemiyor dedi bana. ayrılmak istediğini söyledi. tamam dedim ayrılalım. 2 aydır görüşmüyorduk. şimdi özledim, çok pişmanım vb. diye mesajlar atıyor. o mesaj attıkça benim içim acıyor kendimi tutamıyorum göz yaşlarıma engel olamıyorum. çok seviyorum hala ama gururum engel oluyor. Yapmak gereken en iyi şey onu unutmaya çalışmak galiba. Unutana kadar da o bahsettiğin acıyı çekeceğim. o artık benim için güzel anılarda kalacaktır.