Ben pek anlamam böyle şeyler yaşamadığım için ama bir kaç satır fikrimi yazmak istedim.
Hocam eğer gerçekten anlattığın gibi bir takım hayaller kurmaya başladıysanız ve beklentileriniz varsa bence bu kadar çabuk bitmez bir ilişki. Yaş ne kadar önemli olsa bile ikinci planda kalır. Ayrılma olayınız için de yüzyüze tam anlamıyla konuşmanızı öneririm ben. Baktınız yine olmuyor o zaman da @teknohaberci'nin dediği gibi en doğru şekilde daha da uzatıp kırmadan bitirirsin. Sonuçta ilişki yaşıyorsan tek başına yaşamıyorsun, iki tarafta da biraz alttan almalı. Geçmiş olsun, hakkında en iyisi ne ise o olur umarım