Konu
iphone Uygulamalar Hakkında...
19-07-2013, 20:00:26
#5
DeAtH_MeTaL
Wechat tarzında programlar olsa aslında çok iyi olur.whatsapp ı yükledm zaten...Yani arama yeri vs olan...