fakirin ürününü bende gördüm gg'da.. profesyonel basküller çok iyidir spor salonu ve diyetisyenler kullanıyor diye biliyorum ama fiyatı çok pahalı

benim gittiğim salonda vücut analiz baskülü yok ne yazık ki

Fakir markasını asla tavsiye etmiyorum, kiloyu doğru ölçemiyorken birde vicut analizimi yapacak