Çok fazla backlinki olan her site gibi,
Backlinkl red etme aracı ile belli bir kısmını red ettikden sonra ve bir iki kere emailleştikden sonra emin ol gelirler yerine,
burda mantık hatası var ama, adamlar zaten o konuma bu backlinkler ile geldilerse red ettikden sonra nasıl aynı yerine gelecekler ?
Marka oldular diye kayırılmalarına gerek yok sanırım.