merhaba,

wamp server 2.2 (php 5.4.3) kullanıyorum bir türlü php hızlandırıcı kuramadım apc ve xcache denedim olmuyor

http://downloads.php.net/pierre/php_....4-vc9-x86.zip dosyasını indirip .DLL dosyasını C:\wamp\bin\php\php5.4.3\ext klasörüne atıyorum

php.ini dosyasında extension bölümüne

extension=php_apc.dll ekliyorum

module bölümüne de

[APC]
apc.enabled = 1
apc.shm_segments = 1
apc.shm_size = 128M
apc.max_file_size = 10M
apc.stat = 1
kodlarını ekliyorum programı tekrar başlattığımda küçük bir pencerede "warning php error" hatası görünüyor xcache kurulunda da durum aynı

wamp server üzerinde her şey düzgün çalışıyor ama php hızlandırıcı kuramadım işletim sistemim xp sp2 32bit