KuzeyReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar actık siteyi halletik sorunları.bizde beklemiyorduk boyle birşeyi bocaladık.

fotoyu 5te çektim
Hocam niye adsense caps cekiyosunuzki kendinize kötülük etmeyin bence ne demek istediğimi anlamışsınızdır umarım.