https://www.r10.net/facebook-hayran-c...lanmistir.html
burada çekim olarak yasak diyor ama kod satım için bilmiyorum. Ayrıca patlamayan sağlam kod yoktur. otolike ile üye çekilen her sayfa patlar daha bugün incicilerin 1m sayfası gitti

tamam hızlı üye çekersiniz ama onunla birlikte diğer sayfalarınızda gidebilir siteniz facebookta banlanabilir falan falan birsürü eksisi var . Tek artısı hızlı sayfa kasmak ama sonuçta o da kapanacağı için boşu boşuna bu kadar eksi altına girmeyin derim. Kapanırsa kapansın ben kasıp kasıp satıcam diyorsanız forumda oto sayfaların satışı da yasak yok ben çekerim sonra normal organikmiş gibi satarım diyorsanız onuda yapmayın milletin parasını sömürmeyin boşuna ramazan ayında.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:31:44 -->-> Daha önceki mesaj 04:30:21 --
şimdi farkettim biri konuyu hortlatmış

7 ay önceki konu tabi o zamanlar face bu kadar üstüne düşmüyordu şimdi hiç uğraşmayın boşuna bir üst yorumda dediğim gibi eksisi çok artısı yok..