Bi babayiğit şu 3 siteyi detaylıca incelese de konu açsa, biz de devam etsek üzerinden

İçim gidiyor ne haltlar döndüğünü öğrenmek için ama yok ben vizeye çalışıcam bu gece yoksa 7. yılım olacak üniversitede