ben niye göremedim yaw kilit kapatılsın konu

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:12:07 --

orada konu açmaya yetki yok diyor yaw