Merhabalar, online oyun için sunucu arıyorum. Çok yüksek birşey istemiyorum. Maximum 3 server kurucam.
Tek tek alınca pahalıya oluyor. Hemde kendim birşeyler öğrenmek uğraşmak istiyorum.
Oyun Cod 2 olacak. 16 kişilik bir server 20 TL.
Ben 3 adet server açmayı düşünüyorum. 2 tanesi 30 kişilik. 1 tanesi 16 olacak şekilde.
Başka kişilere server kiralama yaparsam 0 kazanç ile sizlere sunarım.
Ona göre teklif gelirse sevinirim.