Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam bende geçtiğimiz günlerde başvurdum, ön inceleme onaylandı. ama ondan sonra nerdeyse 1 hafta geçti hala reklamlar gözükmüyor, önceden bu kadar çok sürmezdi sanki?

var bişeyler belli..
1. onayı aldıysan eğer, reklam kodlarını koymanı isterler fakat o reklamlar boş gözükür.