konuyla ilgili çeşitli başlıklar var ama soruma tam olarak cevap alamadım.

bir tane blogspot blogum var ve sıralama olarak iyi durumda, ama ben bu blogu ücretli bir domaine yönlendirdim. bu yönlendirmeyi yaparken de blogger panelindeki dns ayarlarından cname ayarlarını kullandım.

bu durumda kafamı karıştıran birkaç soru var;

1) hep bahsedilen 301 yönlendirmesi ile bu bloggerda yapılan yönlendirme teknik olarak aynı mıdır?

2) yapılan yönlendirme sonucu sitenin sıralamaları vs. ne kadar etkilenir?

3) sitenin yeni şekliyle indeks alması için başka işlemler yapılmalı mı? yapılmalıysa neler yapılmalı?

4) google webmasters kısmında eski blogspot site için nasıl bir değişiklik yapılmalı? ya da site kaldırılıp yönlendirilen site mi eklenmeli?

şimdiden cevaplayacak olan arkadaşlara çok teşekkürler.