Arkadaşlar merhaba...Iphone 4s kullanıyorum.Teli daha yeni aldım...
Hangi uygulamalar faydalıdır.?Hangilerini yüklemeliyim.?
İlgili arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok iyi olur...