bu sitede eski yöneticilerden kalyoncu virüslü site satıyor. siz de gelmiş burda bu tarz sitelerden yakınıyorsunuz. sizin yaptığınız doğru aslında ama r10 kendi içerisinde çelişkili bir site oldu.