neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da kural oldu hocam bilmiyor musunuz? Sizin istediğiniz rakama satabilmeniz için 1.500 ye filan satışa koymanız lazım.
2 ikince El ürün olsa katılıcam 500 TL diyor bu gercekten şaka gibi bir durum