Bundan birkaç gun önce bir uygulamaya izin verdim adıma bir dünya retweet yaptığını gördüm ve hemen ayarlardan bu uygulamayı kaldırdım. Fakat suan 5800 civarı twitim olduğu halde yeni yazdıklarım anasayfamda görünüyor. fakat etkileşimlerde baktığımda bazı twitler hala duruyor. enteresan olan profilimde 5862 twit var ama tıkladığımda sadece son yazdığım twit gorunuyor? Sorun nedir acaba. Twitter arşivleme falan mı uyguluyor yoksa ben mi bilmeden birşey yaptım?