Açıkcası şimdi firmaya bios pilini çıkarın da diyemiyorum denemişlerdir herhalde gerçi denemeyip IDRAC ile uğraşıyor da olabilirler. Veri merkezine sormalarını iletebilirim. Ama sıkıntının çözümünden çok nasıl yapıldığını anlayamadım bir türlü.