EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım teşekkür ederim, peki oldu ya ürün yılan hikayesine döndü..
Örnek veriyorum, çok düzenli bir firma ama bende bu şans varken o firma ben parayı yatırdığım gibi batar
Bu durumda ? yani ürünün kargolanması, tedarik edilememesi vb durumlarda.
onun gittigidiyorda "Sifir Risk" gibi bir onlemi var, urun gelince elime ulasti diyorsunuz para ona gidiyor. odemeye itiraz et diyorsunuz satici da onaylarsa odeme iade ediliyor.

hepsiburadayi hic kullanmadim yardimci olamayacagim o konuda.