Cevao basit aslında....
bknz: Alttaki arkadaşın nicki
Bizde üstte görünüyor
Benim bildiğim fotoğraf çekilmekte günah..Hatta rahmetli eniştemin ailesinde hacı teyze vardı, hiç fotoğrafı yoktu doğru dürüst...Sadece gençlik yıllarına ait bir kaç tane ve düğün resimleri..Bir daha hiç çekilmemiş