Tecrübeli ve yetenekli bir futbolcu..Trabzonspora yararı olacağı kesin..

Ayrıca yaşında sorun yok millet artık 39-40 gelince futbolu bırakıyor daha oynar kendisi..Bakmayın Tr ligine utanmasalar milleti 30 yaşında emekli edicekler