Sitenizi inceledim de Google'da webmaster kelimesini aratıp sizin sitenize gelmiş olsam eğer pek kalmazdım, hatta üzgünüm ama hemen çıkabilirdim. Webmasterlık adı altında ki sitelerin görselliğinin çok önemli olduğunu, bu yüzden Flash veya hareketli tasarım kullanan sitelerin daha çok beğenildiğini düşünüyorum. İletişim sayfanız da aralıklar fazla ve biçimsiz.. Sayfa başlığında telefonun bulunması bence hiç hoş bir şey değil 5 kavanoz balı 100 liraya satan firmalar geldi aklıma direk.. Sonrasında hangi görsel tasarım iş görür diye düşündüğümde aklıma
burası geldi. Bu şekilde ki sitelerin ilklerindendir ve gayet başarılı buluyorum. Bu sistemi deneyin derim..
Ben sitenizi görünüş olarak değerlendirip fikir sunmak istedim, umarım işinize yarar. Söylediklerimi de lütfen yanlış anlamayın..