Sisline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa burdan domain alıyorum mail geldi aldığım domainle ilgili daha 10 dk önce kaydettim manage account a tıklıyorum hiç bi menüde domain gözükmüyor geçmi düşüyor acaba domain?düşünce nereden yöneteceğiz domaini?manage account da nereye tıklamam gerek?teşekkürler.
Bir başkası kayıt etmiş olabilir. Whois çekerek bu bilgiye erişebilirsin.İsmin yazıyor ise korkmana gerek yok.Başkası kayıt ettiyse hesabına 1 hafta içinde geri ödeme gerçekleştirirler.