Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk defa burdan domain alıyorum mail geldi aldığım domainle ilgili daha 10 dk önce kaydettim manage account a tıklıyorum hiç bi menüde domain gözükmüyor geçmi düşüyor acaba domain?düşünce nereden yöneteceğiz domaini?manage account da nereye tıklamam gerek?teşekkürler.