Biz sevdiceğimle 50.yıl parkına gittik, mavi gölde piknik yaptık, tüm avm'leri tavaf ettik sayemde 7D sinemaya gitmek de çok zevkli. Kısa süreli ama eğlenceli oluyor. Mangal ne bileyim kumpir, sonracığma geceleri kokoreç yemek için çiftlik çok süper oluyor. Bunları yapmayı seviyoruz. Bir de arabayla uzun turlar yapmak güzel. Arabayla gezebilirsiniz bol bol. Özledim yaa Bayram gelse de gezsek bol bol