Yaklaşık 4 ay önce LG'den bir televizyon aldım, 3-4 kere digiturk kartı nedeniyle problem yaşadık, televizyon kendi kendine anakartı devre dışı bırakıyordu. Her defasında kısa sürede teknik servis geldi, genel merkezden aradılar, en son detaylı bir çözüm raporu ile yeni televizyonu yolladılar.